Havre vs soja

Idag öppnade vi havremjölken..

Så självklart ville vi ju testa hur den smakade..
och jag ska berätta att det va inget gott alls!
Vi har nu bestämt att Sojamjölk är segraren i detta loppet.

Sojamjölken är god i mat men jag har svårt att tänka mig att havremjölk skulle göra detta.
Vi blanda i oboy men ingen förbättring det blev näst intill värre :/

Aaa sojamjölk ftw :)

Nu blir det snart vila och film.
Vi har nyss käkat kvällsmat och det gick bra med 2 olika smör och allt samtidigt.
Allt va framme på diskbänken när vi skulle börja fixa och jag va nojjig att jag skulle ta fel hela tiden eller att gubben råkande få smör på marmelad skeden :P
Jag är lite hyper ;)
Men det funka.. inga tabbar idag!

bra Sandra bra !! :P

Neh nu blir det lite cancerpinne och sen umgås med ungarna ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0