Klockrenaste!

Startade nyss min dator och det första jag brukar göra är att kolla min facebook.
Så kollar man runt lite vad folk har skrivit osv.
Så ser jag en barndomskompis som har skrivit det bästa som status (vad gör du just nu..)

Jag är kock, hushållerska, förälder, domare, lärare, barnsköterska, sjuksköterska, reparatör, piga och jag ger tröst o trygghet. Jag har ingen semester, inga lediga dagar och ingen sjukledighet. Jobbar hela dagar och ibland också nätter. Är underbetald och överarbetad! Berätta om ditt jobb är tuffare än mitt! (Kopiera detta om du är MAMMA! :).


kändes så klockrent och läsa detta eftersom det stämmer.
Kanske inte stämmer för alla men jag tror nog varje mamma kan känna sig allt det (eller det mesta) någon gång.

Aaa neh nu kanske man ska ta tag i dagen och göra nåt med den :P

Seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0