läsa, läsa, läsa

Har snart legat i sängen och läst i 6 timmar :P
Helt otroligt att man kan fastna så där i en bok man läst x antal ggr innan.
Läser New Moon (igen).
Jag vet men finns inget bättre och läsa nu.
Har ingen bok hemma som jag vill läsa på samma sätt.
Denna serie är helt förtrollande jue :P
Jag bara faller in i någon drömvärld lååångt borta.

hade tänkt läsa klart boken idag men har 2 kapitel kvar och jag måste verkligen sova nu (snart).
Och jag kommer inte kunna somna om jag fortsätter läsa.
Så nästan läst en hel bok på en kväll :)
Det är inte illa det du ;)

Lite godis och bra musik så flyter det på som aldrig förr !

Neh nu blir det NCIS på dvd och förhoppningsvis så somnar jag inom en timme.
Vilket jag tror att jag gör för jag är nog tröttare än vad jag tror.
Behöver bara befria hjärnan från Edward ;)


Natti ppl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0