Lördags godis

Evelina sitter och kollar film och äter lördags godis :)
Jag väntar på att min kladdkaka ska svalna så jag kan frossa.

Vi stack i väg på marknaden i höganäs och det va trevligt att gå och titta i det fina vårvädret.
Evelina va hur snäll som helst om man bortser från ett utbrott och lite små gnäll i bilen på vägen hem. Tror hon va trött eftersom hon somna sen i bilen på vägen hem. En klubba fick lilla damen och jag köpte mig ingenting. Tycker man kan lägga pengarna på nåt viktigare än små skit.


Idag ska jag se film, vet dock inte om gubben ska titta eftersom det är en tjejfilm.
Han börjar bli trött på tjejfilmerna nu.
Han tror att jag bara hyr tjejfilmer men jag tar det som verkar bra på trailers men verkar inte passa gubbens sug efter våld och blodbad.

Neh kanske ska ta och se den nu innan det blir för sent och man blir trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0