Sämre`?

wOOt!?!

Känner mig helt plötsligt 7 ggr sämre än innan..
Huvudet känns tyngre än vanligt, näsan är värre och ögonen svider typ.
What's wrong?
Jag trodde jag va på bättringsvägen.
Jag vill bli frisk innan Söndag så det kan bli nya tag på Måndag..
Nu får denna förkylningen ge sig innan jag blir galen.

Hade tänkt ta en bild bara för att visa hur sjuk jag verkligen är men det va en skräckupplevelse att se denna bild av mitt väldigt dåliga jag.
Visst att man ser sleten och avdankad ut annars men detta går inte ens att leva med.
Jag förstår inte hur jag kunnat gå utanför dörren denna veckan :P

Neh kanske ska gräva ner mig med lite varm oboy och hoppas på en bättre sjukdag i morgon?
aa låter som en plan!


Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0