Solen är min bästa vän


Sitter här och slappar en liten stund till innan läggning av barnen kör i gång.
Idag har vi spenderat x antal timmar ute.
Vi va hemma halv 6 ungefär.
Men gud va skönt det va ute idag.
Solen va min absoluta bästa vän idag.
Min jag lurades inte av denna underbara värme för det.
Hade faktiskt tjock tröja på mig ändå.
Ingen mer förkylning här inte :)

Evelina fick gungat iaf :)
På 3 olika lekplatser.. fick byta lite för att få variation :P
Robin fick även testa på att gunga men det funkar fortfarande inte.
Han får typ panik och vill inte alls.
Lite ovanligt men det kanske kommer senare.

Vi gick även en sväng till maxi där vi träffa på Nina o hennes familj.
Då sov både mina barn så blev inget långdraget möte.
Vi skulle in och handla grillad kyckling och sallad och det sluta med att vi kom hem med varor för 700 spänn :P
Mycket inpuls handlande och inte direkt planerat.
Inge bra att små handla så dära :P

Gubben drar snart på rep.
Evelina och jag ska lägga oss i sängen och kolla film och äta godis ;)
Riktigt mys kväll!

Neh får la ta mina små barn nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0