True story

Livet är inte rättvist eller hur va det?

Jag ligger här i sängen och hoppas att dagen bara kan ta slut.
Ögonen går i kors och kroppen är öm.
Vad gjorde jag i natt egentligen?
Sov sist jag kolla men varför är det på detta viset då?

Tog en dusch i förhoppning om ändrad visa men ikke, snarare tvärtom.
Tror jag somnar här och nu... NEJ, jag är vaken :)

Måste övertala och skrika på mig själv ibland för att inte somna.
Ungefär som man brukar göra om man fryser riktigt mycket
"Jag är på bahamas, det är 30+ grader. Jag fryser inte"

Den taktiken kan funka (oftast inte).
Tröttheten har ingen fantasi bara trötthet.

Gubben drar klockan 17 och vem ska hålla mig vaken då?
Godis? Cola?
Barnen antagligen.
Får ha ett gympa pass med ungarna så håller jag mig sysselsatt :)

Som sagt, Anovia live @ Jutan tonight 19:00!

Skulle egentligen åkt ner och kollat men jag boka av barnvakt.
Jag känner varken ork eller motivation idag.
Kanske är det sockerabstinensen?
Skulle dock inte vara så konstigt kanske.
Är man van vid snabbenergi och annat skit, som sen slits bort ur den vanliga rutinen så återstår väl bara trötthet.
Speciellt då jag inte äter 3 ggr om dagen som vanliga människor kanske gör.

Hemma med Fredagsmys för min del.
Middagen står i ugnen och mumsar till sig.
Kommer bilder senare på mitt underverk...
Jag önskar att det kommer smaka till min familj. Första gången jag gör något sådant här.
Det kan ju inte bli annat än äckligt i värsta fall.


Går och hämtar energi ifrån något annat..
Vi höres senare ppl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0