Vårmarknad?

Huset ringde nyss och fråga om jag vill hänga med på vårmarknad.
Jag sa tveksamt ja och funderar starkt över mitt beslut.
Gjorde jag rätt nu?
Jag är ju fortfarande sjuk och kanske inte är det bästa att gå ut på marknad.
Men jag vill såååå gärna komma ut och slippa va hemma hela tiden.
Huset föreslog att jag skulle ta med Evelina så hon kan få se massa roliga saker.
Låter toppen helt klart men utan vagn..
Hur ska detta sluta?


Vi får se om hon åker med eller inte..
Men jag känner att det lutar åt det hållet iaf.

Idag sov jag till halv tio sen upp och började ta av sängkläderna.
Ut med täcke och kuddar på balkongen.
Nu har ny bäddad säng och friska kuddar :P
Har även dragit över lite med dammsugaren och fixat med disken.
Funderar även på att baka idag men hur ska det gå om jag ska åka i väg..
Får kanske göra det när jag kommit hem.

Nu ska jag fortsätta ta hand om min snoriga näsa och försöka komma på hur jag ska göra.

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0