En hel dag senare..

Riktigt tung dag idag..
Man är helt ovan detta med rutiner när man är ensam hemma från tidig morgon till sen kväll.
Jag känner mig helt handlings förlamad..
Men efter ett par dagar ska jag nog förhoppningsvis fått kläm på det.

Idag har jag som sagt vart själv i 12 timmar med mina kära barn vilket har gått okej vissa perioder under dagen.
Vissa bråk har man la hamnat i ;)
Sen när gubben väl kom hem va det bara att slänga sig en snabbis i duschen och i väg till Väla.
Hade inte alls tänkt göra detta men min lillebror skulle ju ha ett spel som inte fanns att köpa i Varberg.
Men nu är det gjort och nu har jag ledigt tid i typ 2 timmar tills jag ska sova :)
Har även hunnit packa Evelinas dagis saker tills i morgon när hon börjar.


Neh nu ska jag inte göra mer än att se Brothers and Sisters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0