En ledig stund

Go kväll!

Sämst på att skriva om vad jag gör på dagarna men tänkte jag skulle uppdatera lite idag.
Igår va en ganska lugn start på dagen som senare slutade med 4½ timmes shoping av mat.
Vi va på coop,willy's och maxi!
Och när vi kom hem igår ville jag inte se på matvaror eller matbutiker.
Ungarna va ganska okej hela shoping förutom vissa små irritationer när dom inte fick allt dom peka på.
Fast dom fick välja väldigt mycket.
Men pengarna gick åt och nu är man istortsätt luspank :(
Mindre trevligt!

Idag har vart lite städ/tvätt dag.
Men när middagen skulle göras tog faktiskt min gubbe barnen och drog till lekplatsen nere istan.
Så underbart skönt och stå i köket och laga mat utan tjat,skrik och välta hela lägenheten syndrom.
På meny idag ungsbakad falukorv,mos och kokta morötter.
Riktigt gott blev det!

Det va allt för idag.
Nu är bara kvällen kvar och ta det lugnt är precis vad jag ska göra!

Kommentarer
Postat av: a.w.larsson

Tack för alla förslag. Jo jag insåg detta efter att jag skrivit inlägget :P Hahaha.

2010-08-16 @ 18:55:10
URL: http://festic0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0