Fäller en tår

Jag vill vara i Malmö om 50 min :(



Jag missar det för min gubbe jobbar och kommer inte hem fören kvart över 7 och det börjar 7 i Malmö.


Ville ju verkligen se

Rasmus Seebach


Han är ju bara för bra och ser hyffsad ut :P

Men så är livet..
Finns inget jag kan göra åt det men Huset lova att ta många bilder iaf :)
Alltid nåt!

Huvudvärken är värre än innan och jag skar mig i tummen innan så jag är lite handikappad just nu.
Men det löser sig nog det med.
Tror jag lägger mig 8 ikväll eller nåt :P
Duscha måste jag dock göra idag.
Överst på listan idag men barnen har inte riktigt samarbetat.
Robin ville inte sova en liten stund så då blir det ingen dusch för mig.
1 timma kvar tills lite hjälp kommer in genom dörren.
Bara att hålla ut och hålla huvudvärken under kontroll :P

Nu telefonen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0