Jobbiga för dagen..

Skulle komma hit gubbar och rensa ventilationerna i kök och badrum.
Dom kom för en timme sen ungefär och skönt är det att det är avklarat.
Hatar när det kommer massa folk som ska fixa saker :P
Nu är det iaf klart och jag kan gå vidare med dagen.
Så nu ska jag dammsuga en gång till eftersom det blev skitigt efter dom och deras rensning.
Sen hänga tvätt och moppa golvena.

Våran förkylnings skit är iaf som värst över.
Evelina är kry, jag är som vanligt :P bara Robin som är lite snorig.
Ja och gubben han är fortfarande jätte förkyld men det är inget ovanligt.
Han får allt barnen släppar hem och är alltid sjuk längst.
Tycker han immunförsvar borde blivit bättre efter alla dessa år men ikke.

Idag blir det inget bakande, jag sparar det tills i morgon.
Middag blir nog rester från igår.
Slappedag Yes mam!



Kommentarer
Postat av: a.w.larsson

Ja, de e ju både söta och varma inför det kalla vädret :)

2010-08-30 @ 10:24:34
URL: http://festic0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0