22 Februari 2010

Hej.

Gubben ringde komplett idag angående min dator och aa det blir att skicka tillbaka den på lagning.
Palla köpa nya saker som är sönder!
Ljudingången är helt mongo och den skulle ju självklart inte va så.
Den ska skickas tillbaka nån dag denna veckan sen kan det ta från 3 dagar ända upp till 2 veckor innan den är klar :(
Så snart sitter man utan dator :(
Vad ska jag då göra.. buuuhuuu
Visst klart man överlever men antagligen kommer den tillbaka helt återställd.
Jaja huvudsaken är väl att den funkar som den ska sen.
Imorgon kommer en NCC snubbe hit och ska byta våra lister.
klockan 8!!!!!!!!!!!!!
Visst Evelina ska ju till dagis så man ska ju ändå upp men inte direkt kul.
Så ikväll ska man flytta saker osv.


Jaja d löser sig la.
Idag har det inte hänt så mycke.
Vi har lekt med barnen och städat lite granna.
Och nu funderar jag på att se Harry Potter och halvblodsprinsen.
Köpte den för ett tag sen men har inte blivit av att jag har sett den.
Nja jo jag ser den nu så är det gjort :)

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0