5 Februari 2010

Tjena!


Så nu har man vart vaken sen 9 typ.
Jag och gubben sitter och kollar runt efter laptop skins och jag har hitta min :P
Hitta en med twilight och den är med svart bakgrund vilket skulle passa min dator skit bra.
Min gubbe tycker jag är lite tråkig som ska ha twilight men det passar mig just nu.
Kan ju alltid köpa en annan senare.
jaja får la se va jag köper i framtiden!

Ikväll ska gubben i väg och repa och Evelina åker nu i eftermiddag så blir en lugn vecka framöver.
Jag är fett sugen på godis :)
Får se om jag kan få handlat nåt godis idag.
Vill även möblera egentligen men vi får la se..
jaja nu ska jag duscha och fixa lite innan Evelina ska åka.

Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0