20 Januari 2010

Hej där!

Sitter med twilight i bakgrunden..
Den filmen tröttnar man aldrig på :)
Har iofs i gång den för jag älskar alla låtar.
Speciellt den när Edward spelar på pianot.

Nina ska strax komma hit och hälsa på :)
Skönt med lite sällskap ibland.
Försöker även komma på vad jag ska laga för mat idag.
Nåt förslag?

Robin kryper runt och terrar allt :P
Han kan gå men han vägrar.. Han väljer den säkra vägen fram :)
Hoppas det blir bokläsning hos huset på torsdag!
Längtar att få fortsätta läsa!
Vi läser bara under bokstunderna nu och jag har lyckats hålla mig!
lite små stolt över mig själv :P


Gubben är på jobbet och i helgen säger han att vi ska möblera så vi får la se.
Jag kan inte hjälpa till med alla stora, tunga möbler så jag har sagt att han får gärna hitta nån kompis
som kanske kan hjälpa han med tunga lyft.
Jag är lite klen som sagt :P

Vi får se va ödet har planerat åt oss :)

Lite små sugen på festar humör.
Men får trycka ner det humöret lite granna eftersom det va inte ens en månad sen jag va ute sist.
Jag ska iaf ut när Kattis kommer ner om det kommer hända nån gång :P
Annars får vi vänta på nåt annat fint tillfälle :)

neh nu snackar jag mest bara en massa skit.
Evelina är på dagis idag och va iaf på bra humör när jag lämna henne så jag hoppas på samma humör när jag hämtar. Sen hem och städa av lite granna osv :)

nu får det va nogis :P
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0