31 Januari 2010

God Eftermiddag kära läsare!

Vaknade vid 10 med världens jobbigaste huvudvärk.
Jobbigt som fan men den börjar släppa.
Igår somna man nog inte fören närmare 3 :S
Jag och gubben låg i sängen och kollade twilight :P
Han tittade oxå på den för den delen hehe
Visst han kritisera vissa fel osv men det gör jag med så :)
Blir väl så när man sett den så många ggr.
Idag är det Söndag vilket betyder familjedagen!
Ungarna har rivit hela lägenheten under förmiddagen men ska ta tag i det strax.
Måste röja upp en hel del idag eftersom gubben inte hade gjort nåt i hemmet igår när jag va hos Huset.
Inte för att jag förvänta mig det men hoppas kan man ju alltid ;)
Sen efter städning blir det till att laga middag.
Snabbmat idag hade jag tänkt.
Pallar inte göra nåt avancerat!
Varm smörgåstårta FTW :)

Sen blir det familje mys tills Bingolotto börjar..
Hoppas vi vinner nåt idag iaf :P
Men om vi inte gör det så spelar det inte så stor roll det är roligt och mystid.

Jag får inte skriva mer för gubben nu för han tycker jag ska göra en annan sak innan
min dator hänger sig igen :P
Jag får göra som han säger nu innan han stirrar näringen ur mig haha

uppdaterar om en stund :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0