Nu lider helgen mot sitt slut..

Go kväll!

Nu är bingolotto spelat och vi vann självklart inget :(
Men kommer en söndag till hehe
Huset kom förbi efter jobbet och käka lite middag sen satt han med oss och kolla bingolotto.
Han stack 10 i 9 eller nåt.. han skulle hem och se Wallander.
Pallar inte se den nu.. tur man har den på dvd :)
Imon är det hel dag igen.
Gubben jobbar så här ska det fixas :P
Man får mer gjort när han inte är hemma.
Man saknar han när han jobbar men man får gjort mer i hemmet när det är en mindre som skitar ner :P

Huset skulle komma förbi imon efter jobbet kanske vi kan se film när gubben oxå kommit hem.
Vi har snackat om och sen en viss film men det kommer aldrig dit :)
Så imon tycker jag låter som en bra dag för film!
jaja vi får se hur det blir.

Vi beställde ju ny dator till mig idag och jag vart skit glad..
Men det roliga är att så fort vi beställt den så funkar helt plötsligt mig gamla dator :P
Den har tydligen bestämt sig för att sluta dumpa fysiskt minne nu!
Jaja det skiter jag i.. ska ha min nya ändå.. glöm att jag tänker avbeställa den nu.
För gör jag det så skulle dte inte förvåna mig om denna börjar cpa igen...
bara för ATT :P

Aaa neh nu ska jag hoppa i säng och läsa lite..

Natti alla!

Kommentarer
Postat av: huset

hehe

jo det känns som film i morgon ;)

får vad vi kan hitta på för något medans din gubbe jobbar,

men något ska vi väl kunna hitta på skulle jag tänka mig..

2010-01-31 @ 22:27:32
URL: http://siraston.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0