vill ha....

Jag vill ha en jävla massa saker :P
Men den månaden är det tajt så jag får vänta :(
Iofs kan jag nog inte köpa allt jag vill ha nästa månad ändå men jag ska införskaffa mig
4 saker på listan iaf :P

Barnen tog vaccinet nr 2 på svininfluensan idag.
Gick oväntat bra.
Evelina kom ihåg så det blev lite små problem men det löste sig.
Tur att dom gör det så fort :)
Sen va vi på ica och handla godis till Evelina för hon hade vart så duktig.
Va la hemma i 2 timmar sen stack gubben till sina föräldrar.
Så jag och ungarna har kollat film och städat :)
Nu sover dom båda äntligen!
Evelina somna sist och det va la inte mer än 40 minuter sen :S
Aa... Jag funderar på att lägga mig i sängen och kolla film nu.
Gubben kommer la snart hem men han är ändå intresserad av att se va jag ser :P
Blir väl twilight eller nåt.. sett den så många ggr nu så jag kan somna ifrån den.
Innan kunde jag inte somna när jag såg den men nu kan man hela skiten utantill :)


Neh kanske är dags att besöka kudden nu..
klockan är ju ändå ganska sent och det tar ju sin goda tid innan man väl kommer ner i sängen.
I morgon är det dagis lämning igen... bläää
jobbigt att behöva gå upp innan 7.


Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0