En heldag på camping

Nu är man äntligen hemma och barnen sussar sött..
Hela dagen har vi varit på råbockacamping i Ängelholm.
Anneli m. familj har sin husvagn där så idag stack vi dit och umgicks.
Mycket mysigt och skönt!
Jag har alltid haft i mot camping men idag ändrades min åsikt.
Skulle kunna tänka mig och leva så hela sommaren :P

Vi funderar på att åka ut där på Lördag också då det ska bli solsken och varmt.
Vi får väl se hur det blir.
Jag vill gärna till stranden om det blir sol men det kanske blir i ängelholm.
Återstår ju helt enkelt att se :)


Men nu ska jag i säng iaf för i morgon ska det ringas till bvc.
Robin har fått massa röda prickar över hela kroppen som jag tycker ser suspekt ut.

Evelinas odling fick vi svar på idag och det va bra så :D

Nu beeed time!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0