Mycket saker att göra

Fullbokad?
Japp, kan man ju lugnt säga :)
Dagen har spenderats på stranden med Nina utan barn och gubbar.
Riktigt skönt med avkoppling.
Badade gjorde jag tomefan också :P
2 ggr t.o.m!
Det ni, ingen badkruka här inte (eller?).

Va hemma vid 16 tiden och då va det bara att börja laga mat.
Sen lite plockande och små städa.
Sen glass, kvällsmat och sängen för barnen.
Sedan dess har jag bara spelat wow :P
Fyy skäms (på mig) ;)
Att jag fortfarande kan fastna i det där spelet.
Helt otroligt.

Men det har varit ganska kul.

Nu har jag spelat nog för denna veckan :P
I morgon röstar jag för stranden med gubben och ungarna och vem vet
det kanske händer :)

Nu sängen Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0