Dagarna går

Ja det gör dom ju verkligen :)
I helgen hände inte så värst mycket hos oss iaf.
I Lördags satt jag bänkad framför bröllopet och fint va det !
I går va vi ute en sväng i pålsjö skog och sen drog vi till Huset's jobb.
Sen stack jag med Huset på en sväng med bilen.
Och idag så har det spenderats mycket tid på balkongen och snacka en hel del med Huset.
Han har en liten downhill just nu men han repar sig snart!
Blir antagligen midsommar firande med Huset och då jävlar :P

neh rastlös jag är..
känner att jag vill göra nåt men vet inte vad.
får la bli en film eller nåt annat mys :)

Hoppas alla har en bra sommar!

Kommentarer
Postat av: tobiaz

du får ta ner lite vänner hit som kan träffa henkus :P de skulle han behöva

2010-06-21 @ 22:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0