Önskat

Starta datorn för en liten stund sen och såg att jag hade fått en ny kommentar på bloggen :)
Me like alot!
Alltid kul med kommentarer.
Jessica hade skrivit och ville se bilder :P
Så då självklart slängde jag mig ut på balkongen för att ta lite bilder på blommorna.
Jag hade ju lovat det när jag hade planterat färdigt men det blev som sagt aldrig av.
Och det får vi nu tacka Jessica för :)
Blev inte så fint med detta piss väder men ..




Vinbärsbusken med 10 jordgubbsplantor och det är massa jordgubbar på väg :)






Den stora ampeln längst in har blivit massakerad därför är den lite ful :(
Två pinnar knäcktes så nu hänger den inte längre :(
Men vi hoppas att den tar sig och rättar till sig snart!

Så detta är min balkong just nu :)
Ska införskaffas fler men inte just nu.
(dock ingen aning vart jag ska få plats med dom på vår mini balkong)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det blev ju najs :) jag höjde högonbrynet när du hade skrivit att ni hade 10 jordgubbsplantor. Kunde inte få ihop det. Där ser man att alla fick plats i den krukan. Det har du gjort bra. Tummen upp!

2010-06-30 @ 23:09:14
URL: http://jessica.gekkie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0