10 Mars 2010

Goddagens!

Sitter här en liten sväng innan jag ska in i duschen och fixa med tvätten.
Tycker inte jag gör nåt annat än och tvättar :P
Jo okej det gör jag ;)

Igår åkte jag till Huset efter att gubben kommit hem från jobbet.
Vi laga mat och kollade på fotboll.
Trevlig kväll i helhet.

Kom hem vid 1 tiden eller nåt sånt.
Så det va bara att krypa ner i sängen och sussa när man kom hem.
Idag är det inget speciellt som händer på agendan.
Städning som vanligt och lite annat otrevligt :P

Fick även tagit lite bilder på lägenheten.









Inte direkt mycket till bilder men palla inte springa runt med kameran så 3 bjuder jag iaf på :)

Neh nu ska jag ta Robin och rädda mitt sovrum innan han river det :P

seeeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0