12 Mars 2010

God morgon ppl!

Sitter här och lyssnar på new moon soundtrack.
Fridfull musik på morgonen.
Snart blir det dock tid för att byta musik!
Städning står högt på schemat idag så då slänger man på "Sandras städ skiva" :)
Huset va så snäll och brände den åt mig härom dagen.
Uppskattat med bra musik när man städar.

Ikväll blir det Fredagsmys för min del.
Tänkte slänga mig i soffan och se någon gammal bra film och bara mysa :)
Hittade massa gamla VHS band när vi möblera om så kanske hittar nån riktigt gammal film där.
Visst kvallen lär ju suga men lite nostalgi i livet måste man ju ha.


Johan och jag har en ny bloggdesign på G :)
Vi gör grymma jobb ihop så detta ska nog bli alldeles kanon.
Nu ska vi bara se när vi ska komma i gång och börja slänga ihop detta.
Vi ska göra designen till ett rockband.
Kommer självklart länka sedan så ni får se vårat resultat!


Neh nu får jag lägga på ett kol så jag kommer någon vart idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0