13 Mars 2010

Här sitter jag helt död!
Ser ut som så iaf.
Måste in i duschen och hoppas att det gör underverk :P
Får nog bli lite spackel idag för att kunna se lite levande ut..
Hoppas även på lite pusslande så det kan bli klart någon gång.

Funderar även på att ta mina barn och gå ut en sväng i det fina vädret!
Vet dock inte vart jag ska ta vägen men hittar säkert någon bra lekplats någonstans.
Här utanför är bara en kattlåda så dit går man helst inte.

Måste även komma på någon middag idag.
Har lite kycklingfilé kvar sen igår.
Allt fick inte plats i pajen så måste göra något med den idag..
Men vad??
Något förslag?


Kommer väl fler uppdateringar senare

Nu ska jag göra nåt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0