Blind?

Jag börjar undra om vissa människor blinda.
Har haft lite av en dålig dag idag.
Rök ihop med en "vän" eller aa vad vi nu ska kalla personen i fråga.
Känns jävligt trist och i efterhand har man väldigt dåligt samvete.
Personen i fråga har missuppfattat mig och jag personen.
Illa när sånt där händer :(

Så nu byter vi samtalsämne.
Vi behöver inte sänka blogg till samma nivå som mitt humör idag inte :P

Idag gick vi upp 7 som vanligt och fixa frukost m.m
Vid 8:20 stack vi i väg till dagis och lämna fröken fis för att sen gå direkt vidare till bvc.
Robin hade gått upp bra. Han va uppe på sin normala kurva igen :)
Men vi besluta ihop med bvc-tanten att vi skulle ta kontakt med en barnläkare för att göra en fullständig kontroll.
Robin har något fel med magen som vägrar försvinna och lite andra problem.
Nu tycker vi att det är nog med kanske hit och kanske dit.
Ska bara hitta ne lugn stund imorgon så man kan ringa till barnmottagningen i fred.


Min rygg is killing me!
Har haft skit  ont i ryggen hela eftermiddag och jag ska så be om massage ikväll utan min gubbe.
Funderar även på att ta min godispåse med mig in i tv-rummet och släng på en bra film.
Aaa det låter som en perf idé i mina öron.
Så nu kör vi på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0