Den lugna stund på dagen..

Just nu är det den lugnaste stunden på dagen :)
Båda mina små terrorister sussar så sött.
Är iofs väldigt ovanligt att båda sover. Evelina brukar inte sova på dagarna längre men idag så :)
Hon ligger här i soffan bredvid mig och sussar så sött så jag fick en bild med webcamen.



Ingen direkt bra bild men det va mest bara bevis :P

Robin lär vakna när som helst..
Jag har hunnit slappa ett bra tag nu.
Jag har hunnit snacka med Nina i telefon och läst lite ur min bok :)

Snart kommer gubbisen min hem från jobbet *längtar*
Funderar på kycklingpaj idag men är inte helt säker än.
Det står mellan kycklingpaj och pyttipanna..
Vi får la se vilken som vinner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0