Gäsp..

Ögonen börjar sakta men säkert strejka och gäspningarna kommer allt tätare..
Hur kan jag va trött nu?
Har ju sovit bra inatt med öronproppar och allt :P
Öronproppar är super det stänger ute ljudet av surrande ljud från diverse tekniska prylar.
Vi har ett spökande gosedjur som va den första andledning till öronproppar.
Evelina har en bebis my little ponny som fått spökfnatt som spelar och pratar av sig själv på kvällar/nätter enbart.

Känns ganska irriterande när man väl ska sova.
Gubben min somnar ändå men jag kan verkligen inte sova om det låter.
Nån inbyggd mammasak eller nåt..
Eftersom minsta lilla annorlunda ljud så är jag klar vaken.
Så det blev öronproppar för min del.
Gubben tyckte det va en bra idé för då kan han fortfarande sitta vid datorn fast jag ska sova :P

Men idag hoppas jag på att sova utan öronproppar.. vi får la se ;)

Neh nu är jag trött på att sitta vid denna underbara lappisen..
Jag tar min feta röv och placerar mig i soffan framför en film!

Seeeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0