Gnäll, gnäll

Pain, pain :P
Mina barn vill ikke sova.
Evelina ligger i sin säng och kör gnällvisan!
Först är det:
"Mamma, vatten"
"Mamma,kissa"
"Mamma,inte trött"
and so on..

Men nu är det slut på andledningar till att inte försöka sova.
Hon har vart vaken sen 6 imorse och ändå så envisas man :P
Barn är sååå söt!

Nu så lyssnar vi på gnällvisan och skriver blogg :)

Bloggen jag har hållt på med senaste dagarna är gubbens band blogg.
Deras band heter Anovia och jag har nu gett gossarna klartecken till att börja blogga.
Jag är dock inte helt klar finns fortfarande 2 moment till att fixa men jag behöver lära mer eller få lite hjälp för att få dessa saker att funka som dom ska.
Men det är inget som ska påverka inläggen så jag tycker dom kan börja klottra!
Gå gärna in och kolla och aa kommentera eller checka deras myspace.
klicka här

Så nu ska jag gå in och försöka få tyst på gnällvisan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0