Go kväll

Så nu sitter man ner för första gången på ett par timmar :)
Vi stack i väg och handla vid 14 tiden.
Fick tag på det vi skulle ha men glömde köpa glass :(
Jaja life goes on!
Innan vi stack och handla hade både jag och gubben panik om att gå ut eftersom det regna men till min förvåning va det ganska behagligt och man tänkte inte så mycket på det dåliga vädret.
Dock hatar jag att gå till maxi pga all trafik och aa storavägar.
Vill hellre bo i en byhåla en i storstan..
Jag är ingen storstads tjej om man säger så.

Iaf ..
Sen väl hemma vid typ 17 tiden :P
(Tar lång tid att handla)
Så va det bara att packa in all mat och sen börja på middagen.
Stekt makrill,potatismos med lingonsylt stod på menyn.
Kan bara säga fiiiifeeen va gott det va!
Det är så man vill äta det igen :)

Nu sitter gubben med ungarna och äter lördagsgodis.
Dom ser på Tarzan tror jag :)
Så nu ska jag gå och joina, tänkte bara slänga en uppdatering här först :P

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0