Kortis?

Tänkte bara snabbt uppdatera i mina långa timmar från datorn :P
Gubben stack i väg innan med Axel, dom skulle ner till Jutan och fixa nåt.
Det sas att det skulle ta en timme och nu sitter jag här 2 ½ timme senare en aningen rastlös :P
Gjort allt under denna tiden känns det som ;)
Lite tråkigt att va själv hela dagen men kvällar är fan värst.
Då vill man kanske se en ny film eller göra nåt annat men nope inte ikväll tydligen.

Så jag tog ett webcam kort på mina nya pjucks.




Gött och ha tyg skor nu när det börjar bli lite varmare ute.
Får la göra i ordning lilla Robin för sängen så han inte blir allt för övertrött.
Trodde ju att han skulle hinna umgås lite med sin pappa idag men nu börjar klockan bli mycket.
Så dom får leka i morgon istället :P

Jag tittar säkert in här senare så ha det så trevligt så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0