New moon - Bellas box




Så nu har jag sett alla 3 skivorna.
Filmen hade jag ju sett innan och den är ju så bra den kan bli antar jag.
New Moon är ju inte min favorit i varken bok eller film form :)
Den är ju helt klart bra men dom andra är bara bättre helt enkelt :P

Men jag blev faktiskt besviken på extramatrialet.
Extended scenes va med säkerhetslinor och dåligt ljud och aa alla oslipade klipp.
Visst kanske har sin charm men jag tycker bara det va störigt.
Förstörde stämningen i scenerna.

Aaa sen va det väl lite små trista saker men som sagt New moon är den som kommer sist av 4 så.
Min favorit bland extra matrialet va fast forward edward :P
Då spolades till alla scener han var med i ;)

Jaja neh jag tyckte om allt med vargarna osv.
Riktigt snyggt gjort!
Ser så trovärdigt ut.

Tyckte även om att dom tagit med musikvideos till vissa av låtarna.
Och snacket med Volturi.
Aro är ju min favvo han är ju bara för söt :P

Så den va värd både pengar och plats på hyllan :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0