Soligt och varmt

Sikket härligt väder!!!
Känns som att våren är här :)

Sen jag skrev sist har jag bara städat och fixat :)
Känns skönt att städa denna fina dag!
Funderar på att göra en kopp varm choklad och sätta mig på balkongen och njuta.
Robin sussar middag och Evelina hon kollar på My little pony :)
Gubben sitter vid datorn (som vanligt) :P

Va en försäljare här för en stund sen.. Han ville sälja elavtal :P
Och tyvärr så lyckades han övertala min gubbe ;)
Jag lägger mig inte i el så i dont give a shit!

Har faktiskt läst runt lite också.. Om olika saker till mitt och Johans projekt!
Så ska snacka med han om det sen när vi ska sätta oss och jobba lite.





Nu blir det back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0