Sova? Vad är det?

Go kväll/natt
what ever :P

Ligger i sängen och checkar Bones.. trodde jag skulle bli trött men nepp
Jag fattar verkligen inte varför jag inte är trött..
Hmm vart trött hela eftermiddagen och tidig kväll men så fort klockan blir över 21 så
pooff "sova? Vad är det?"
Skumt det dära..

Funderar stänga av datorn och kanske kolla tv eller nåt istället för Bones.
Bones är spännande och roligt.
Tv brukar va ganska tråkigt :)

Kanske kan läsa en lite snutt :P

Jaja får se vad som händer..
Har inte pillat nåt mer med html shitet sen 19 tiden iaf ;)
Väntade på att Johan skulle hjälpa mig lite men han har inte hört av sig så :(
Jaja en ny dag imorgon!

Nu måste jag väl försöka sova eller iaf åtminstone bli lite tröttig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0