tick,tack,tick

Den går väldigt sakta..
Gubben står och skalar potatis och pillar med köttfärs..
Jag tål inte rå potatis och jag kan inte ta i rått kött..
Tycker synd om min gubbe såna här dagar när han får göra i stort sätt all mat för att jag inte kan..
jag gör sås och dukar en sån här dag :)
Fast jag tycker det är ganska soft :P

Men jag är lite rastlös..
Ungarna river hela lägenheten och nu orkar jag inte springa och skälla mer så låt dom riva så får jag plocka sen.
Satt nyss och kolla runt på youtube och hitta lite olika interjuver med robert pattinson och kristen stewart.
Dom 2 skulle verkligen passa ihop som ett par.. det ryktas ju om att dom va ett par och sen ett tag tillbaka gjorde dom slut. Jag vet dock inte man ska tro på allt skit som skvallerblaskor skriver.
Men jag tycker fortfarande dom skulle passa ihop :)
Jag kan ju alltid ta han om ingen vill ha han ;)
Önskedrömmande :P

Aaa neh 4 timmar kvar till V.D och 3 tills barnen ska nattas..
Efter middagen tänkte jag sätta mig med barnen och kanske leka lite med lera.
Det va länge sen vi pysslade nu..
Aa vi får se vad klockan blir och deras humör :)

Nu ska jag ta en sväng med dammsugaren..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0