Tycker vi om att förlora?

Vi måste ju nästan satsa på att förlora!

Vad tänker vi med?

Pinsamt!

Jag förstår verkligen inte (förvirrad)

Jag hoppas på 4 olika bidrag men ingen av dem :(

1. Salem al fakir
2. Ola
3. Pernilla Wahlgren
4. Eric Saade

Läste nyss en snygg kommentar på FB som förklara varför svenska folket röstade på Anna
Sverige är IDOL skadat :P


Men som jag skrev till Huset
"Kanske sant men när vi kommer till eurovison kommer vi förlora
och då kommer ni undra varför(?) medans vi andra redan vet "


Ja neh nu ska jag gråta mig till sömns :(
Hoppas jag slipper mardrömmar om rakblad hahahaha
Den kommentaren kommer bara Huset och gubben förstår :P

Ja neh nu blir det sappa lite på tv innan jag ska sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0