Vampire Diaries och kladdis!

Precis tittat på Vampire diaries och käkat kladdkaka med vaniljvisp...mums!
Huset kom förbi i lagom tid för V.D
Alltid kul när man följer serier på tv!
Riktigt spännande avsnitt.
Längtar redan tills nästa avsnitt :)

Jag är ju inne i en liten vampyr bubbla just nu så :P

Innan Huset kom och innan V.D så slängde jag mig i badet men badsalt och annat shit.
Bara låg där i över en timme.
Eller aa efter 10 min gick jag upp och hämtade Twilight boken för att ha nåt att göra ;)
Jag har stora problem och bara va asså..
Men det va skönt och mina muskler verkade uppskatta det varma vattnet.
Inte lika ont i ryggen längre!
Alltid ett +


Nu blir det sängen eller aa sitter ju redan i sängen men aa förbereda mig för att sova kanske va mer rätt.

Vi får la hoppas att det håller i sig med multibloggandet ett tag denna gången :)

Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0