Aprilväder

Idag har det varit typiskt april väder.
Ena stunden sol och fint andra stunden regn och mörkt :(
Solen får komma för att stanna nu tycket jag!
Vill gå i tunika och klänningar!

Nog om vädret och till våran dag.
Idag har vi gjort en hel del faktiskt.
Efter städandet och skit så stack vi ut på promenad till berga för att hämta ut gubbens körkort vilket jag hoppades på att reta han lite för men det fanns inget och reta han om :( Perfekt kort och han såg riktigt bra ut :P
Får hoppas nästa blir skit ;)

Sen stack vi hem eller aa jag och Robin.
Gubben körde sin pappa till jobbet sen kom han och hämta oss.
Så körde vi ut på Råå för att handla saker till Polly.
Vi köpte ny matskål eftersom Polly bitit i den andra så den behövdes bytas.
Så nu har hon en fin skål med en söt kanin på som äter morot.
Så blev det lite hö och sånt gottigt till henne.
Senare vidare till Väla för att titta lita och äta pizza buffé :)
Och det va riktigt gott!
Snacka om mätta vi va :P
Det fick tränat bort direkt efter när Robin gick lös :)
Han sprang in och ut ur varje affär i stort sätt och en av oss efter ect ect.
När vi va på Väla träffa vi Kim.
Han stod och jobba så vi snacka lite granna.
Trevligt, trevligt!
Varje gång vi är på väla kollar vi alltid om han jobbar men han brukar alltid vara ledig men idag så :)

Mätta och belåtna åkte vi till Bozni och tog en fika.
Snacka skit och hade trevligt.
Sen stack vi hem och nu ska jag försöka sova gott :)
Blir kanske en film eller lite NCIS.
Vi får se!

Natti Natti allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0