Dåligt med uppdateringar

Jag blir lite dålig med bloggandet här uppe hos mamma.
Man trivs som fisken i havet!
Men i morgon bär det av hemåt med lite fler i bilen än va vi kom upp med :P
Det är dock nåt jag väljer att inte säga någonting om!

Idag va vi hos maggan och fikade, jag, mamma och ungarna.
Sen har jag vart över hos kattis och lite annat skit..

Ska faktiskt bli lite skönt och komma hem i morgon iaf.
Ungarna kommer in i sina vanliga rutiner och det är ju ens hem.
Visst är detta också mitt hem men man har ju bott hemifrån i många år nu och det är en viss charm med att bo själv :P

Men det blir hem till tvätt och annat skit, dock inte lika kul men det måste göras det med.

Neh nu ska jag titta på film med resten av familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0