Sikken dag

Riktigt varmt ute idag även om solen inte vart framme jätte mycket.
Tvättat och städat idag igen :P
Även fått tummen ur och bakat en tigerkaka och slängt ihop mat.
Men inga barn eller gubbe hemma än :(
Dom är i väg någonstans så maten får dom väl värma när dom kommer hem.

Man får gjort mycket när barn och gubbe är ute ur huset :)
Hunnit vika min mega hög med rentvätt som jag lyckas skapa mig i min tvättyra.
Även fått lyssna på musik, snacka i telefon m.m
Riktigt skönt och va ensam hemma :)
Önskar nu bara att jag hade haft en trädgård och gå och pilla med när man inte hittar nåt att göra längre.
Har ju fortfarande inte fått det jag vill till balkongen så :(
I morgon hade jag tänkt gå i väg på loppis för att se om jag hittar något litet och roligt :)
Ibland kan man fynda!

Räkningar flög ner i brevinkastet idag och igår :(
Hatar räkningar!
Och många va dom kan jag LOVA!!
Vill inte ha räkningar nåt mer längre ;)
Om man ändå kunde trolla bort dom bara så där hade det vart underbart.

Neh nu ska man brödmaskin ut på blocket hade jag tänkt.
Köpte den förra året och jag har använt den ca 3 ggr och sen palla jag inget mer.
Sen dess har den bara stått och samlat damm.
Nu ska den bort för en liten peng så jag slipper skiten.
Skit bra grej och idé!
Hade jag orkat så hade jag använt den istället men jag glömmer av den osv.
Man kan ju fixa allt på kvällen innan man lägger sig och ställer in en tid på brödmaskinen när brödet ska va klart så fixar den allt själv medans man sover. Riktigt gott med nybakat varmt bröd när man vaknar på morgonen.
Men jag fixade inte detta. Glömde det varje kväll och sen palla jag inte bry mig mer och sket i det.
Så vill någon ha den så hojjta :)

Neh nu blir det lite mer fix innan övriga familjen kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0