tiden rullar

Tiden bara springer i väg och det känns helt otroligt
Vart tar tiden vägen?
Vad gör jag med all min tid egentligen?

Känns som vi kom hem från mamma igår men det stämmer ju inte.
Helt knäppt.


Idag har jag i det stora hela typ inte gjort ett skit och ändå så är dagen slut.
Bakat kladdkaka skulle jag gjort men har fortfarande inte kommit dit och lär inte göra heller.
Skulle vilja baka tills döden skiljer oss åt men det finns nästan aldrig tid eller lugn och ro.
Vill ha ett stort kök så man kan slippa trängas eller krocka med någon bara man vänder sig om.

Neh nu klagar jag.
Jag har en klagodag känns det som.
Illa illa för lilla mig.
Sudda, sudda bort...lala

Så happy face!
:)

Vill spela lite wow men blir inget wow denna månaden :(

Usch vill göra nåt!
Vill göra något med min tid.
Vill hjälpa någon :P
Göra någonting betydelsefullt!

Kanske kommer en dag, vem vet :P

Nu Bones och is vatten för min del

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0