Den mörka dagen är förbi..

Det är Fredag!! Wooho idol ikväll då :)

Min hemska födelsedag va i Onsdags och skönt att skiten är förbi.
Längtar inte tills nästa år iaf :P
Ja den va precis som vilken vardag som helst förutom att Huset kom med bakelse :)
Bakelse brukar man ju inte få så ofta..
Fick fina saker av huset och favoriterna va disktrasorna så nu har jag 3 :)
Gubben kom hem från jobbet med fin fina blommor och en 2 litare cola som gjorde min kväll!

Nog om den skit dagen nu.
Idag har jag stått och stekt pannkakor i 2 timmar av mitt liv :P
Pannkakor och jag är inte bästisar.
skönt att man inte gör det oftare än 2 ggr om året eller nåt sånt där.
Lite städning står på schemat för dagen!
Mamma kommer på Söndag och jag längtar <3
Inte så ofta man träffar mamma.Det går lite i perioder.
Mamma jobbar hela tiden och gubben jobbar hela tiden.
Men nu har mamsen tagit semester i en vecka för att komma ner till oss!!

Sen är det mamma tid i en hel vecka för mig och snacka om att jag ska njuta!

Nu blir det att sätta på sig lite mer kläder för vi har mega kallt inne!!
Höj värmen Helsingborgshem!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0