inget dagis för fröken..

Denna veckan blir antagligen Evelina hemma från dagis.
Igår åkte gubben ner med Robin till akuten för hans konstiga "förkylning".
Och precis som jag anade så va det ingen vanlig förkylning utan lunginflammation.
Och en ovanlig sådan också tydligen.
Så nu är det mediciner hitan och ditan hela dagarna.
Han ska ha pencilin 4 ggr/dagen och sen astma medicinen vid behov.
Vilket blir 2 ggr dagligen eftersom jag inte kan ge han skiten ensam.
Han har blivit för stark för mig :P

Inget ovanligt att mina barn är sjuka.
Men måste dom få sådan sjukdommar?
Kan dom inte bara få vanliga små förkylningar och sånt.

Men en vecka med pencilinet sen är det klart och så hoppas vi inte att det är något mer sen.

Snart dags för mat (igen).
Robin ska ju ha mat till varje kur så det känns inte som man gör annat än fixar med mat snart :P
Men bara att komma på vad vi ska äta för middag idag så.
Pizza till lunch så det gick ju relativt snabbt.

aaa nu planering för middagen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0