ååhhh

Hej

Dålig uppdatering från min sida.
Jag ligger mest i sängen hela dagarna.
Jag har inte ont längre så man glömmer lätt bort stygnen men när man råkar böja sig för mycket så drar det till och man blir genast påmind igen. Nu kliar det mest hela tiden och man tror man ska avlida :P
Men jag överlever.
Gubben är så duktigt och tar all städning!
Känner mig väldigt lat men jag har inte så mycket val.
Vill inte ligga hela dagarna, vill göra någonting med min tid men jag får inte.

Gubben passar på att jobba över eftersom barnen inte är hemma och idag kommer han inte hem fören 23.
Men jag har valt ut några filmer som ska hålla mig sällskap ikväll.
Nu ska jag iaf försöka äta lite granna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0