Grådassig Lördag

Vädret riktigt suger idag och man har ingen lust till något mer än att dra täcket över huvudet.

Igår va vi på ikea och kolla lite på kökslampor och annat smått och gott.
Jag hitta en lampa jag fastna för men den va slut så jag skulle komma tillbaka på Tisdag.
Men idag har jag insett att jag inte ville ha den lampan längre så det va kanske lite tur att den var slut.


Lampan jag skulle haft från början :P


(bilder tagna från ikea.se)


Lampan jag nu vill ha :)



Så det blir silver nu istället :)
Men jag väntar med att köpa den tills allt från ikea ska köpas.
Förhoppningsvis blir det nu i veckan men det återstår att se :)

Nu ska jag gå och göra i ordning lite frukost/lunch till oss i familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0