Sängen kallar...

Sängen skriker på mig, då klockan är på tok alldeles för mycket för mig del.
Även om jag inte har några små liv hemma så vill jag lägga mig i skaplig tid och gå upp tidigt.
Idag har jag bara slappat som alla andra dagar sen jag va på vcl.
Har snart sett varenda film som finns hemma och läst aftonbladet betydligt mer än vad man behöver.
Längtar efter min underbara barn som snart kommer hem som tur är.

Dock har jag börjat få lite små panik för på Måndag.
Ska till vcl och ta bort stygnen och det kommer göra ont.
Mitt plåster har växt in i såret känns det som och jag ser inte fram imot att någon okänd människa ska försöka separera det från min kropp :/
Men jag får ta det med en nypa salt och hoppas på att jag inte kommer ha ont efteråt.
Vilket jag antagligen kan drömma om!

Nu sängen som sagt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0