Trött i huvudet

När jag vakna kände jag mig utvilad och pigg men nu är det som hjärnan är en seg råtta.
I Onsdags skaffa vi nytt köksbord och det va jätte fint.
Nu ska jag bara köpa tyg som jag kan klä om stolarna med.

Annars i veckan har det la inte hänt så mycket.
Har mest plockat i köket och försökt få ordning eftersom vårat nya köksbord är mycket större än det gamla.
Men nu är det tillfälligt i ordning iaf.
Idag ska jag försöka komma i väg till ikea och kolla på en ny kökslampa.
Gubben jobba över lite igår så han trodde dom skulle bli klara till 15 så då kommer han ju hem lite tidigare :)
Annars får det la bli i morgon.

Jag har även rensat ur en massa saker vi inte ska ha längre.
Så Huset tog en del grejer han ville ha och resten ska slängas.
Det har ju dock inte blivit gjort än utan bara står lite utspritt med påsar i lägenheten :P
Men det ska förhoppningsvis också bli gjort idag.
Så är det någon som vill ha ett litet köksbord så hojta ;)

Nu ska jag se klart våra bästa år för att sen göra lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0