Helt off

Goddagens!
Skit länge sedan jag skrev och jag dissar bloggen ganska ofta nu för tiden.
Känner varken att jag vill eller har tid.
Höst mörkret är här och jag är trött hela tiden.
Är glad om jag har energi över till annat än vardags skit.
Senaste har det la inte hänt så speciellt mycket.
Gubben har börjat sitt nya jobb och är inte borta riktigt lika mycket som innan vilket är super!
Var på vårdcentralen igår och gick inte riktigt som jag trodde.
Ska dit nästa vecka och göra ett litet ingrepp på ryggen.
Sen får vi ju se helt enkelt.

Men idag så går hjärnan på reserven och jag bör vila men min envishet säger nej :P
Jag får helt enkelt skylla mig själv med andra ord!
Men jag står ut.. Jag är supermama :)
Or not!

haha neh nu ska jag gå igenom min post och sen vänta på att klockan ska ticka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0