Sabbotörer?

Mina barn har idag lyckats förstöra minst 2 saker i lägenheten.
Det första va tapeten i deras rum och det andra va deras ena Nalle Puh tavla.
Sen vet jag inte om resten klarar sig eller inte.. Det återstår väl att se.
Tack Huset för du lyssnade på mitt meltdown.
Så jädra glad för att jag har en så bra vän i mitt liv!

Snart kommer iaf gubben hem så då kanske jag kan få boka lite tid framför tvn.
För idag behöver jag det verkligen!
Inga mer meltdowns denna veckan tack haha ;)
Trotsålderna är inte så trevliga och speciellt inte när båda har den samtidigt :P

Man lär ju vara flintskallig innan man är 30 ;)
haha ne det ska nog gå det också.

Nu är så trött att allt är roligt just nu :P

Neh nu ska jag ta ett bloss och sen läsa bok som är beställt från Evelina.

Kommentarer
Postat av: Anna

sV. tackar :)



hoppas allt e bäst me dig o familjen :)

2010-09-02 @ 11:34:06
URL: http://pumsemumsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0