Huvudvärk och grymt trött

Kan ju börja med att berätta att igår drog Huset och jag ner till malmö och gick på entré.
Grymt kul att få komma till nåt nytt ställe! Vi gick där och kolla i affärer och snacka skit.
Grymt trevligt. Sen fick jag även en andra överraskning och det va att jag fick välja ett valfritt klädesplagg på hans bekostnad.. Så Huset hitta ett par skit snygga jeans till mig som jag bestämde mig för. Lätt ett par härliga sommar jeans. Riktigt toppen dag och fick mig på bra humör! Tack Huset för det är en sån bra vän som alltid finns där för mig när jag behöver din vänskap! Bättre vän finns inte!!!

Idag har jag bakat morotskaka och vart på Maxi. igår lämna gubben in bilen på lagning så det fick bli till att gå till Maxi idag och det gick ju bra men fy va folk det va där.. man va ju helt psykiskt utmattad när man kom ut och då sakna man bilen grymt mycket. Barnen va gnälliga och ville ingenting så tacka gud för att bilen hämtas nu!
Grymt skönt att ha bil asså..

Annars ikväll blir det film och godis. Huset kanske kommer förbi sen på kvällfika :)
Men annars mys för hela slanten!

Idag köpte vi även 3 nya filmer till barnen. Alice i underlandet, Pocahontas och Bernad & Bianca.
Ville köpt fler som vi inte har men det skulle bli alldeles för dyrt.
Vi försöker ju samla ihop alla disney filmerna i specialutgåvor till barnen. Grymt många finns det ju.. typ 53 st eller nåt åt det hållet. Men vi börjar med klassikerna sen vi va små först.
Vi har nästan alla prinsessor iaf. Vi fattas Lilla sjöjungfrun men så fort det släpps så ska jag ha den :P


Neh nu får jag ringa gubben och fråga om han hinner hem innan 10 i 7 för det börjar en film på tv jag gärna skulle vilja se :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0